Apple MacBook Pro

Bekijk 7 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple MacBook Pro op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Valerard geri 20-03-2021

opgelet voor compatibiliteitsproblemen met M1!

Geschreven voor: Apple MacBook Pro

De MacBook Pro M1 is waanzinnig op heel veel gebieden; super performant, hoge snelheid, lage accu duur, perfect beeld, HD sound kwaliteit voor een MacBook.
MAAR belangrijke side-note: gezien apple met een eigen nieuwe processor chip M1 werkt inplaats van intel zijn er nog wat kinderziektes. de M1 is zonder twijfel veel performanter dan intel i7 maar apps die niet native zijn aan apple zijn nog niet allemaal aangepast. Als graficus werk ik dagelijks met ADOBE programma's, deze zijn nog niet allemaal beschikbaar voor de M1. Heb heel wat problemen ondervonden met het installeren van de reeds beschikbare beta versies van Adobe (PSD en andere). Het is niet onoverkomelijk, en vermoedelijk binnen een maand geheel opgelost maar als je met ADOBE werkt best even op voorhand informeren over de compatibiliteitsrestricties die er momenteel zijn.

Pluspunten

• beeld en geluid
  • accu
  • snelheid
  • gebruiksvriendelijkheid
  • bediening (toesten en mousepad)

Minpunten

• kinderziektes M1 chip en non native apps